Helgen som varit .)

Hejsen bloggen! Spelar Spela.se just nu för jag har inget att göra för jag är såå trött för vi har inte fått sovit så mycket på Svennis. ;) Inte för att vi vann direkt då men.. HAHA! Vi blev 10 av 12 lag med i våran F-00 grupp. HAHA! ;)
Men vi spelade bra sa våran Tränare ;) Tog inte så mycket kort.. Jag hann inte.
Första dagen 5/8: Då spelade vi första matchen mot Norrstrand vit 1-1. Sen spelade vi mot Torsby som vi spelade 1-1 mot efter att en i det andra laget gjorde självmål :(
Andra dagen 6/8: Skoghall vit/röd: Det blev 2-1 till dom ;( Sen spelade vi mot Torsby IGEN.. Då blev det 2-1 till dom, efter straffar ;(
Sista dagen 7/8: Vi spelade mot ett norskt lag som heter Flisa. Dom vann vi faktiskt mot med 4-0. Sen spelade vi mot Öna som vi vann mot också med 7-1 eller 8-1. Vet inte riktigt.

Så så har min helg varit! ;) Hur har eran varit Kommentera gärna. Det skadar inte ;D
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: okej (: tack :D

2011-08-10 @ 10:54:47
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0