Hemma!

Hejj, idag kom vi hem och jag är sååå trött 5 timmar i bil om inte mer .. Så nu satte jag mej direkt vid datorn.
På Söndagen blev jag 27 av 138. Sen på Måndagen blev jag 19 av 138. PÅ Tisdagen var det vilodag så jag sprang inte utan sov över med Elsa, min kompis. Men sen blev det Onsdag och jag bommade JÄTTEMYCKET, om man säger: ''Jag går till höger och så kommer man till vänster..'' så fel var jag. Så jag blev 55 av 138. Men på Torsdegen blev jag 16 av 138. Och då låg jag 25 sammanlagt. På Fredag var det Jaktstar så man startar så många minuter och sekunder och hundradelar som man är efter ettan. ( Ledaren ). Jag starstade alltså som 25. Men jag blev .........,................,............ 23! :) Tappade ingen placering. :D Men tog in två! :) Jag kom imål som 23. Men tidmässigt så blev jag 9... Men det hjälpte ju inget! ;p Tog lite bilder när jag och Elsa gick på Södrahamn. Och vid Kusten.
Inte värdensbästa men .. Det var Erik Saade iallafall! ;)
Utsikt!
Väldig lååånng Glass!
Kusten! ;D
Kusten! ;)
Mina solglasögon.
Kö till.. ( Nästa bild ..
.. Charlotte Kalla! Autograf!
Hade tråkigt dom sista 2 timmarna på vägen hem! ;)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0