Hanna ska gäst blogga.

Nu ska hon skriv här i min blogg:
ÅLLA!
Jag heter Hanna, och är elva år. Jag ÄLSKAR hästar och GILLAR fotboll :-))) Jag har en egen pånny, och en som vi ''lånar'' Ior är min pånny, och Pockahontas som vi ''lånar'' är Iors bästa kompis och fästmö.
Pocka är liite större än Ior så jag rider henne med. På torsdag eller fredag eventuellt ska dom flytta hem till oss på torp igen!! :-))) LÄNGTAR! SÅ. Jag har också en katt som heter Zorro, han är abrakadabra söt bara så ni vet :DDD

Amanda är min bästa vän, vi har känt varann sen vi var typ 1 år (?) Vi leker typ gämt :D

Jag har också en blogg, den heter: www.hannatorn.blogg.se

Detta blev inte så mycket, men äsch.
Jag ska plocka i hop grejer till matchen sen.

chaoo!!
// HANNA :-)))



POCKAHONTAS

zorro :-))

ior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0