Ödik cup (:

Har spelat fotboll. Mot Torsby dom var sådär bra .. men vi var bättre!
I första halvleken ledde dom med 1-0 då var jag högerback. Sen i 2:a halvlek var jag högermitt.
Då fick vi in 3 mål så det blev 3-1 till oss (:
Har inget att göra så här får ni lite fakta .. HAHA xd:
Visste du att..
* ..Ashely Michelle Tisdale är född den 2 Juni 1985 i New Jersey, USA.
* ..Ashely är kort, bara 160 cm men hon är smal.
* ..Ashely fick chansen att bli modell när hon var tre år gammal.
* ..Ashely's favoritskådespelare är Johnny Depp, Julia Roberts, Leonardo DiCaprio oc'sh Brittany Murphy.
* ..Ashely's favoritmat är sushi och pizza.
* ..Ashely's favoritbutiker är Urban Outfitters, Diesel, Bebe och ( så den affären jag har köpt massa kläder ifrån ) Forever 21.
Där fick ni lite fakta om henne xd..
Jag har varit där ju så jag vet hur stort det är! det är typ 4-5 väningar med kläder! OMG!
Jaja ska äta ska snart springa stadsloppet.
Cho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0