Pysslade (;

Hej!
Igår efter fotbollen så pysslade jag lite med kartor.
Jag: Vill ni veta varför?
Ni: Jaa det vill vi!
Det är så att idag klockan halv 2 kommer min kusin hit : Lina.
Och då så kommer hon med tåg och jag sitter och väntar där på henne.
Sen går vi hem och mamma skjutsar oss till Tolita-Dagis. För där ska vi hämta mina minsta kusiner.
Mi och Albin. Mi, hon är minst och Albin, han är äldst.
Sen ska vi gå och picknica under vägen hem till dom. Det är typ 5 km dit tur att vi har kärra till dom.
Och vi vet inte riktigt vägen dit, men nu vet vi det för vi kar kartor!
För Hanna och Johan ( Deras föreldrar ) jobbar. Så detta kommer bli en finfin dag.
Ska sova där! (: Nej nu är jag hungrig hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0