Fredagen 16 september

Hejjsan, idag så har jag gjort mycket saker. :) Sitter och tittar på: Min fröken är en utomgjordning. DEN ÄGERRRR!
Dagen har sett ut så här:
Det började med att jag vaknade och gick till skolan. Det gick väll bra!
Sen kom jag hem och hann inte ens äta för ens Putte och Ingvar kom. :) Sen umgicks vi (sandra och jag) med Ingvar en liten stund. Sen bar det av till Karlstad. Putte följde med på tåg :) Det blev en fika i Karlstad. Sen bar det av hemåt. Väl hemma, så skulle jag ut och gå med Putte, för han ska vara här hela helgen. Sen när vi hade kommit hem sa:
-Du måste gå och panta annars blir mamma jättearg det vet du!
Som ni kanske redan vet är det jag som pantar i den här familjen. Så jag åkte iväg för att panta. sen när jag kom hem satte jag mig här ;)
Hejdå!
Faaaaannnttta ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0