Test.

hejsan,

 

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nä
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Gabi fast i skolan..
3. Hur lång är du? 1,47 typp.. inte exakt.
4. Vad väger du? det vlil du inte veta.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? ingenaning.. 
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Ring mig
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smesa [:
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av dom..

9. När såg du senast din mamma? imorse.
10. Icke godkänt i något ämne? Har inte fått betyg.
11. Mvg i något?  Har inte fått betyg än...
12. När vaknade du idag? 6:28 ]:
13. Vilken är din favoritplats? framför dator?
14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? nånstans..
17. Vad sover du i? Linne.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3 om jag inte kastar bort en.. [:

19. Var har du bott/bor? Dedu..

20. Tycker du om kinamat? Har aldrig smakat.
21. Tycker du om kaffe? nopp.
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk
23. Kan du spela poker? Nää..
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nopp.

25. Vill du ha barn? När jag blir vuxen. 
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska,

27. Har du behövt åka ambulans? nopp.

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet om de är varmt!
29. Vad spenderar du helst pengar på? Headset. [:
30. Är du cool? De är bara förnamnet.
31. Kan du rulla med tungan? Ja det kan jag faktiskt.
32. Vem är den roligaste människan du känner? inte du iallafall.
33. Vad har du för ringsignal? Från och med du.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja litte smått men..
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Hjärtat..Om jag har något..
36. Kan du byta olja på bilen? HAHAHAH. vad tror du?

37. Vilken var den senaste boken du läste? öhm...  ingenaning.
40. När var du i kyrkan senast? HAHAAHHAH innan jullovet.. 
41. Hur många hål har du? Vart?
42. Har du någon piercing? nopp.
43. Har du någon tatuering? nopp.
44. Gillar du någon just nu? Jaadu.
45. Har du provat droger? Jag är inte en idiot..
46. Provat röka eller snusa? Varför skulle jag?
47. Har du pojkvän/flickvän? jopp så tyvärr.. [:

48. Vad är ditt mobil nummer?  112
49. Vad ska du göra ikväll? träna sen duscha sen sova
50. Har du några syskon? 1

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? jag vet väll inte..

 

ja det var väll det mästa.. höhö. bye.

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0