Midsommar ;)

Hejj, det är jag. Jag har ju skrivit att jag skulle åka till Väse. Det gjorde jag också. Jag skulle rida också, det gjorde jag också.. Iallafall en liten stund.. Ja.. Hon ( Pocka ) är välldigt lättskrämd, så hon skvätte till och hon skuttade lite så jag halkade av, som ni redan kanske förstår så sprang hon iväg. Och när Hanna skulle gå in med Ior så stegrade sig Ior, och sprang iväg till Pocka och dom travade iväg på vägen. Hanna spren som en galning och tog cykeln och cyklade iväg efter hästarna och Helena ( Hannas mamma ). Dom kom iallafall tillbaks efter en stund oskadda.. ' Puh ' Vilken lättnad!
Jaja, nej nu måste jag dra. Ska och fira midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0