Brevik ;)

Hejj, idag har jag varit i Bervik där mina kusiner har en stuga, dit får vi åka om vi vill, för vi har nyckel dit. :)
När vi kommer dit så ser mamma en död fågel som har flugigt in i. Den hade legat där ganska länge för den har fastnat i ute-soffan. Men när pappa ska ta den så ser han en till, som har legat där ännu längre. Han satt värkligen fast pappa håll på MEGA-länge med det! ;) När han fick upp en av fåglarna så såg vi att han bara var av skelett. FY VAD ÄLKIGT! Herregud! Honom han jag inte ta kort på för pappa tog spaden och gick med en gång och kastade honom. ;p Men den som satt fast i ute-soffan begravde jag, jag hann inte ta kort på själva fågeln men jag tog kort på kistan och begravningsplatsen. Sen har vi badat hela dagen och fickat och paddlat kanot med pappa och plockat hallon och svartvinbär som mamma ska göra saft av. Gott! ;) Om en liten stund ska jag och mamma ha en pysselkväll. Kul! ;)
Nu kommer bilderna jag tog idag.
Begravningsplats ;(
Närmare bild ;(
Buketten neranför! ;(
Blunder ska det stå, lite svårt att skriva ;(
Herrå!            .. Kommentera gärna! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0