Ledsen! :/

Hejj, jag är jättelädsen för att jag inte har bloggat så mycket. Men i Lördags åkte jag till Väse till Hanna. Där skulle jag sova, för på Söndagen så skulle jag, mamma, Hanna och Helena ( Hannas mamma ) till Stockhom. För vi skulle på
Gröna Lund och Skansen! Vi åkte i 4 tim. HerreGUD! Det var jättejobbigt! :/ När vi var på Gröna Lund så åkte jag nästan alla förutom en lila som åkte jättekonstigt. Vi var på skansen och såg djur och 1900-tal. Det var lite mysigt och vara på 1900-tal faktiskt. Vi sov på Hotel Scandic Hasselbacken. Det fanns en Balman-staty där. HAHA! Vet ni.....?
Igår ( Måndag ) så var vi på gamla stan lite innan vi skulle åka hem igen. Då var vi lite på Slottet och då så kom det en bil och stälde sig på innegården och parkerade där precis vid dörren ungefär. Det kom ut två gubbar som hade kostym och då så vaktade en och stod och döstirrade på oss ( HAHA ). Den andra var inne i slottet och hämtade nån ( som vi inte visste ). Efter kankse 10 min så började det röra på sig och han som hade hämta nån kom ut och han som vaktade öppnade dörren och ut kommer.... En vanlig flicka i brunt hår som håller i nått. Sen så tittar hon på oss och vi ser att det är VIKTORIA! HerreGUD! Helt plötsligt var vi själva där med henne och vakterna. Hon vinkar till oss och sätter sig i bilen. HAHA! Gud! Mitt hjärta stod stilla en stund. Nu vet ni vad jag har gjort i helgen!
Cho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0